Vnitrostátní letenky, víza a pozvání do Ruska a transsibiřská magistrála

Plánujete cestu do Ruska? Nevíte jak na to? DanMar Travel se ráda stane vaším partnerem při vyřizování všech potřebných dokumentů do Ruské federace. Pro naše klienty přinášíme komplexní služby, mezi které patří vyřízení turistických a business víz do Ruska. Pomůžeme i s vašimi cestami, rádi vám zarezervujeme letenky do Ruska či jiných destinací, samozřejmostí jsou vnitrostatní lety po Rusku, jakož i potřebné ubytování, včetně transféru do a z hotelu. Pokud budete cestovat vlakem po Rusku, tak Vám zařídíme i jízdenky na transibiřskou magistrálu.

Přehled naších služeb, které tímto vyčtem nejsou omezené:

  • zajištujeme pozvání a vyřízení víza pro turistické i služební cesty
  • připravíme Vám nabídku letenek z Česka, Slovenska i okolních zemí do Ruska
  • dopravu z letišť do hotelů, mezi letišti a po měste
  • vnitrostátní letenky po Rusku a okolních zemích
  • vlakové jízdenky a jízdenky na transibiřskou magistrálu
  • ubytování všech cenových kategorií
  • okružní jízdy, poznávací programy
  • komplexní zajištění služebních cest
  • dopravu a vstupy na veletrhy, výstavy a kongresy
  • specializované programy – horolezecké, taneční, krasobruslařské …
  • vstupenky na kulturní a sportovní představení
  • cesty na hokejovou KHL
  • další služby

Pokud v něm nenajdete tu, o kterou máte zájem vy, pošlete nám svůj požadavek a my uděláme vše pro to , abychom vám ho pomohli realizovat. Snažíme se zajistit pobyt jak pro jednotlivce tak i pro skupiny a zajistit komplexní zájezdy s průvodcem.

Transsibiřská magistrála

Transsibiřská magistrála je nejdelší železnicí na světě. Vzdálenost 9288 kilometrů dělí od sebe její počátek – Jaroslavské nádraží v Moskvě a konec na nádraží ve Vladivostoku. Její trasa leží na dvou kontinentech a v osmi časových zónách. Trať započal stavět roku 1886 car Alexandr III. Na stavbě se podíleli hlavně trestanci a ti co byli na Sibiři v exilu. Nejdéle trvalo postavit úsek kolem jezera Bajkal, kde se zprvu vlaky převážely lodí na druhý břeh. Potřebu urychleného ukončení stavby vyvolala až rusko japonská válka. Ukončena byla roku 1904. Tato trať je ze všech čtyř nejrušnější, jezdí na ní množství rychlíků v obou směrech. Ať už z jednoho konce na druhý, nebo jen mezi velkými městy na trase. Většinou není problém získat lístek ještě na týž den v požadované třídě.

Nejnovější část Transsibiřské magistrály

Oficiálně byla tato část otevřena v roce 1991, ale ve skutečnosti není dodnes zcela dokončena. Ve stavbě je také odbočka do Jakutska, ale dnes se využívá jen po stanici Aldan a její další osud je nejistý. V městečku Tynda, které vzniklo, stejně jako většina jiných podél BAMu, až po postavení železnice, je přípojná trať zpět k Transsibu. Konečná je potom na břehu Tichého oceánu v přístavu Sovětskaja Gavaň, odkud odjíždějí trajekty na ostrov Sachalin. Dnes je na této trati jen velmi málo osobní dopravy, v podstatě jen dvojice rychlíků denně každým směrem.

Ať si však dnešní cestovatel vybere kteroukoliv z těchto krásných tras, bude muset začínat svou jízdu v Moskvě, téměř desetimilionové metropoli Ruska. Z Evropy dorazí vlakem na některé západní moskevské nádraží – Kyjevské či Běloruské a musí metrem přejet na Jaroslavské, odkud zmíněné vlaky vyjíždějí. Naštěstí je převážná většina hlavních moskevských nádraží spojena jedinou linií metra – Okružní (Kolcevoj).

Zajišťujeme jízdenky na transibiřskou magistrálu

Virtualni cestovani transibirskou magistralou. http://www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html